Wielkopolskie Centrum Medycyny Pracy

Polityka jakości

Polityka Jakości Wielkopolskiego Centrum Medycyny Pracy

Głównym zadaniem WCMP jest prowadzenie działalności diagnostycznej i orzeczniczej w zakresie patologii zawodowej oraz sprawowania nadzoru nad służbą medycyny pracy, a także podyplomowe szkolenia lekarzy i pielęgniarek.
Centrum udziela w szerokim zakresie informacji dla lekarzy służb medycyny pracy, pracodawców i pracowników.
pracujemy używając wysoko specjalistycznego i nowoczesnego sprzętu i aparatury medycznej, przez co zwiększa się nasza konkurencyjności atrakcyjność na rynku.
Polityka Jakości jest znana, zrozumiała i realizowana przez wszystkichpracowników WCMP.

Zobowiązania do spełnienia wymagań w ramach Polityki Jakości WCMP:
  • deklarujemy dążenie do uzyskania wyników w pełni satysfakcjonujących naszych pacjentów (klientów),
  • ciągle doskonalimy współpracę z klientami poprzez systematyczne monitorowanie ich oczekiwań i zadowolenia z realizowanych przez nas usług,
  • współpracujemy ze specjalistami w dziedzinie doradztwa, szkoleń oraz systematycznie podnosimy swoje kwalifikacje,
  • stwarzamy sympatyczną atmosferę przyjmowania pacjentów i stałąpoprawę warunków pracy,
  • pracujemy używając wysoko specjalistycznego i nowoczesnego sprzętu iaparatury medycznej, przez co zwiększa się nasza konkurencyjność  i atrakcyjność na rynku,
  • przestrzegamy i promujemy zasady etycznego postępowania.