Polityka Jakości Wielkopolskiego Centrum Medycyny Pracy
Głównym zadaniem WCMP jest prowadzenie działalności diagnostycznej i orzeczniczej w zakresie patologii zawodowej oraz sprawowania nadzoru nad służbą medycyny pracy, a także podyplomowe szkolenia lekarzy i pielęgniarek.
Centrum udziela w szerokim zakresie informacji dla lekarzy służb medycyny pracy, pracodawców i pracowników.
pracujemy używając wysoko specjalistycznego i nowoczesnego sprzętu i aparatury medycznej, przez co zwiększa się nasza konkurencyjności atrakcyjność na rynku.
Polityka Jakości jest znana, zrozumiała i realizowana przez wszystkichpracowników WCMP.
Zobowiązania do spełnienia wymagań w ramach Polityki Jakości WCMP:
- deklarujemy dążenie do uzyskania wyników w pełni satysfakcjonujących naszych pacjentów (klientów),
- ciągle doskonalimy współpracę z klientami poprzez systematyczne monitorowanie ich oczekiwań i zadowolenia z realizowanych przez nas usług,
- współpracujemy ze specjalistami w dziedzinie doradztwa, szkoleń oraz systematycznie podnosimy swoje kwalifikacje,
- stwarzamy sympatyczną atmosferę przyjmowania pacjentów i stałąpoprawę warunków pracy,
- pracujemy używając wysoko specjalistycznego i nowoczesnego sprzętu iaparatury medycznej, przez co zwiększa się nasza konkurencyjność i atrakcyjność na rynku,
- przestrzegamy i promujemy zasady etycznego postępowania.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Prywatności.

Twoja przeglądarka blokuje powiadomienia. Kliknij Bezpieczna (Secure) i kliknij Zezwalaj

Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.